sobota, 5 maja 2012

Wiosna

Witam wiosennie wszystkich zaglądających.
Wiosna przyszła i wróciła wena twórcza, czasu również mam więcej i mogę trochę "tworzyć". 



Jakiś czas temu znalazłam w piwnicy kilka drobiazgów, którym postanowiłam dać drugie życie. 
Pęknięty i odszczerbiony imbryczek koloru ciemno brązowego został pomalowany na biało, nakleiłam metodą decoupage ciekawą grafikę i oto efekt:
Przy okazji, to znaczy za jednym machnięciem pędzla zrobiłam wazonik (z dużego słoika po kawie) w tym samym stylu.

Dwie, jednakowej wielkości puszki metalowe zostały ozdobione metodą decoupage ze spękaniami. Miały być ozdobą mojej kuchni ale szybko znalazły nową właścicielkę :)
Kolejna puszka, tym razem okrągła zrobiona tą samą metodą co poprzednie. Puszka na specjalne życzenie chrzestnej mojego synka z jej ulubionym oliwkowym motywem:
Ostatnią rzeczą jaką się dzisiaj pochwalę jest mała drewniana szczotka do włosów, która cieszy moje oczy codziennie rano w łazience;)

Ciąg dalszy w następny poście, obiecuję pojawiać się tutaj częściej.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz